Dostava i povrat

Nudimo nekoliko načina dostave: 

Overseas

Pošiljku će Vam na Vašu adresu dostaviti tvrtka za dostavu OVERSEAS.

Iznos narudžbe
Cijena dostave
0 - 70,00 €
5,50 €
71 - 150,00 €
3,90 €
151 - 250,00 €
2,50 €
> 250,00 €
0,00 €

FedEx Priority
Iznos narudžbe
Cijena dostave
0 - 100,00 €
12,90 €
101 - 200,00 €
9,90 €
201 - 300,00 €
7,90 €
> 300,00 €
5,90 €

DHL Express
Iznos narudžbe
Cijena dostave
0 - 100,00 €
17,90 €
101 - 200,00 €
14,90 €
201 - 300,00 €
10,90 €
> 300,00 €
8,90 €

Za uslugu plaćanje pouzećem naplaćuje se sljedeći iznos: 0,95 €  

Overseas - Platiti pouzećem - Robu ćete platiti prilikom preuzimanja.
PayPal
Plaćanje karticom - Robu ćete platiti pomoću kreditne kartice. Akceptiramo: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. Nakon slanja narudžbe bit ćete preusmjereni na bankovnu zonu klijenta. Iznos se odmah knjiži.


Koliko moram čekati na dostavu naručene robe?

Većina proizvoda koje nudimo na našim stranicama nalazi se i u našem skladištu. Jamčimo isporuku ovih proizvoda i slanje istih na dan prijema narudžbe (do 12:00 h). Dostava je 2-3 radna dana nakon otpreme.

Za većinu proizvoda koji trenutačno nemamo, datum isporuke je obično duži od 3 do 5 radnih dana. U nekim rijetkim slučajevima, isporuka robe od dobavljača može potrajati dulje nego obično. Unaprijed ćemo vas obavijestiti o kašnjenju odnosno predviđenom roku dostave.


Koja prijevozna tvrtka će isporučiti moju narudžbu?

Dugoročno i uspješno surađujemo s našim GLS dobavljačem. Vaša će roba biti isporučena na adresu koju ste unijeli u obrazac prilikom naručivanja.


Hoću li moći pratiti status moje narudžbine i gdje se nalazi moja pošiljka?

Svakako, praćenje narudžbe je moguće. Nakon što vašu narudžbu predamo prijevoznoj tvrtki, poslat ćemo Vam potvrdu na vašu adresu za elektronsku poštu zajedno s linkom na kojem možete pratiti stanje i lokaciju paketa nakon unosa broja pošiljke. U segmentu 'status narudžbe i dostava isporuke' istu možete provjeriti u bilo kojem trenutku preko vašeg korisničkog računa.


Roba je oštećena, što da radim?

Prije svega, prihvatite našu iskrenu ispriku. Unatoč pažljivom načinu pakiranja, može se desiti da se roba u rijetkim slučajevima prilikom transporta ošteti.

Ako je roba oštećena, kontaktirajte nas na: info@irisimo.hr odmah nakon što grešku pronađete. U izvješću opišite pojedinosti i opseg štete što je točnije moguće, a prema vašim mogućnostima, priložite i fotografiju na kojoj je greška jasno vidljiva. Prema tome, sukladno našim uputama upakirajte robu u originalni paket i u isti stavite cjeloviti sadržaj te ga pošaljite na našu adresu.

Nakon što procijenimo štetu i priznamo vaše pravo, u roku od sedam radnih dana od primitka pošiljke, isti ćemo proizvod poslati na vašu adresu ili vratiti novac na vaš račun. Naknada troškova vezanih za dostavu oštećene robe i troškova slanja novog proizvoda u cijelosti su na naš račun.  


Mogu li vam vratiti poručenu robu?

Svakako, možete. Ali morate to uraditi u roku od 14 dana od primitka. Ako se dogodi da vam se proizvod koji ste naručili ne sviđa iz bilo kojeg razloga, možete ga vratiti bez ikakvog rizika.

Odmah nakon primitka robe koju ste se odlučili vratiti, pregledat ćemo njeno stanje, a ako proizvod ne pokazuje tragove korištenja, nije oštećen i njegovo pakiranje je neoštećeno, vratit ćemo novac na vaš bankovni račun. Ako proizvod ne vratite u originalnoj ambalaži, bez njegove dokumentacije ili etikete, ako su vidni tragovi korištenja ili je isti oštećen na neki drugi način, zadržavamo pravo odbiti preuzimanje robe.

Imajte na umu da troškove vraćanja robe na našu adresu plaća korisnik. Naša kompanija ne odgovara za posljedice oštećenja ili gubitka robe tijekom prijevoza. Uvijek držite potvrdu o preuzimanju pošiljke zbog moguće reklamacije kod prijevozne tvrtke.


Mogu li zamijeniti proizvod za drugi iz vaše ponude?

Jeste li se predomislili i želite zamijeniti proizvod za drugi iz naše ponude? Svakako možete. Pošaljite nam proizvod koji želite vratiti i unesite novu narudžbu s odabranim proizvodom te upišite evidentni broj prethodne narudžbe i zabilježite: Šaljem za razmjenu

Odmah nakon primitka robe koju ste se odlučili vratiti, pregledat ćemo njeno stanje, a ako proizvod ne pokazuje tragove korištenja, ako nije oštećen i ako je njegovo pakiranje neoštećeno, poslat ćemo vam novi proizvod koji ste izabrali. Ako proizvod ne vratite u originalnoj ambalaži, bez njegove dokumentacije ili etikete, ako vidni su tragovi korištenja ili je isti oštećen na neki drugi način, zadržavamo pravo odbiti zamjenu robe.


Na koju adresu moram poslati proizvod?

Besplatnu dostavu i preuzimanje pošiljke naručite OVDJE


Obrasci za preuzimanje
Obrazac za povlačenje iz ugovora | Obrazac za zamjenu robe


Preći  na prijavu reklamacije online >>>

Kroz koliko vremena ćete vratiti novac?

Vraćanje novca na vaš bankovni račun obično traje do 14 radnih dana. Odmah nakon provjere sadržaja paketa, stanja robe i prihvaćanja vašeg zahtjeva za povrat sredstava, vratit ćemo traženi iznos. Novac koji biste trebali primiti na vaš račun, ovisno o vrsti plaćanja / kreditnoj kartici i uvjeta vaše banke, dolazi u roku od pet ili šest radnih dana od datuma primitka potvrde o početku postupka vraćanja novca preko e-pošte.